Mārketinga stratēģija Vācijā: Sociālo mediju iesaiste un efektīva komunikācija

Mārketinga stratēģija Vācijā Sociālo mediju iesaiste un efektīva komunikācija

Katrā valstī mārketinga kanāli un taktika tiek izmantoti atšķirīgi. Kura taktika patlaban darbojas Vācijā?

Kādas ir vācu iepirkuma produkta īpatnības? Kā iesaistīt sociālos mediju un kā veikt efektīvu komunikāciju, lai veiksmīgi pārdotu savu produktu Vācijā. Kā jūs izmantojat sociālos tīklus, lai veidotu attiecības ar klientiem un iegūtu viņu uzticību?

Eksperte Beate Madere atbildēs uz šiem un vēl citiem jautājumiem. Viņa dalīsies pieredzē, kā integrēt sociālos tīklus mārketinga stratēģijā.

Semināra dalībnieki saņems padomus par to, kā vislabāk izmantot sociālos tīklus, sadarbojoties ar to dalībniekiem un izmantojot konkrētus sadarbības modeļus.

Semināru vadīs pieredzējusi mārketinga speciāliste, kura ikdienā veic mārketinga konsultācijas par stratēģijas izveidi un pārdošanas komunikāciju sociālajā vidē.

Kad: 2019. gada 25. septembrī, plkst. 13.00 - 17.00
Kur: AHK-Birojs Rīgā, Strēlnieku iela 1 - 4, 1010 Rīga
Cena: 99 Eiro + PVN
MASOC biedriem 20% atlaide.
Reģistrēšanās termiņš: 2019. gada 22. Septembris
Semināra valoda: Angļu, Latviešu

Lektors: Beate Mader, VISION³ komunikācijas stratēģiju un sociālo tīklu eksperte

Saite uz semināra mājaslapu: https://www.ahk-balt.org/lv/pasakumi/event-details-lv/marketinga-strategija-vacija-socialo-mediju-iesaiste-un-efektiva-komunikacija/

Reģistrācija atrodama zem sekojošas saites: https://www.ahk-balt.org/lv/pasakumi/registracija-pasakumam/?no_cache=1&tx_powermail_pi1%5Bfield%5D%5BeventUid%5D=21079&tx_ahkevents_list%5Bcontroller%5D=Event


Atgriezties uz sarakstu